Όταν φέτος τον Ιανουάριο, η Maria Grazia Chiuri παρουσίασε στην εβδομάδα μόδας υψηλής ραπτικής του Παρισιού την πρώτη της Haute Couture κολεξιόν για τον οίκο Dior, ανάμεσα στα ρομαντικά φορέματα που θυμίζουν παραμύθι και στα tailored κοστούμια με έντονο δυναμισμό υπήρξε ένα κομμάτι που έγινε το πιο πολυσυζητημένο θέμα του fashion κόσμου. Ένα λευκό t-shirt στο οποίο ήταν γραμμένη η φράση We should all be feminists συνδυασμένο με μία κεντημένη midnight blue τούλινη φούστα έγινε σε δευτερόλεπτα το πιο διάσημο post σε όλα τα social media.
Το μήνυμα αυτό φυσικά δεν αναφέρεται μόνο στο φεμινιστικό κίνημα – το οποίο τον τελευταίο καιρό στην Αμερική δεν προλαβαίνει να ξεσηκώνεται εξαιτίας του νέου προέδρου – αλλά και στο γεγονός ότι η Chiuri είναι η πρώτη γυναίκα Art Director (καλλιτεχνική διευθύντρια) στα χρονικά του οίκου.
Αυτή τη δυναμική του σλόγκαν πάνω σε ένα t-shirt, ειδικά όταν αυτό γράφει αυτό που πολλοί αρνούνται να ακούσουν, έχουν ακολουθήσει αρκετοί ακόμα σχεδιαστές ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται και η δική μας Sofia Metsoviti η οποία μέσα από την συλλογή της αναφέρεται στο “πονεμένο” θέμα του γυναικείου οργασμού. Με σλόγκαν “It’s not done if I don’t come” δημιούργησε ντόρο με ένα προϊόν το οποίο η ίδια αρχικά απέρριπτε, τα μπλουζάκια με logo. Όταν συνειδητοποίησε πως το θέμα του γυναικείου οργασμού έπαιζε πολύ γύρω της, το ευθύ και απλό μήνυμα δεν άργησε να της έρθει ώστε να αναδείξει ένα μήνυμα που στην πραγματικότητα, όπως λέει η ίδια, θα έπρεπε να είναι δεδομένο.
Η Σοφία έχει δηλώσει πως τα μπλουζάκια της είχαν απήχηση στο εξωτερικό ενώ το μήνυμα ξεκίνησε και συζητήσεις. Χαρακτηριστικά η ίδια δηλώνει: “Το αγαπημένο μου κομμάτι απ’ όλο αυτό, ήταν όταν μου έστειλε μια κοπέλα από ένα sorority στην Αμερική, mail και μου είπε ‘Γεια σου Σοφία, λατρεύω τα t-shirts σου και δεν είχα μιλήσει ποτέ για σεξ και οργασμούς με τις φίλες μου και λόγω της μπλούζας κάναμε μία τέλεια συζήτηση και thank you'”.
words by Πέγκυ Γούναρη